D’M&S volgt Vogelbescherming Vlaanderen

Vogelbescherming Vlaanderen ging begin dit jaar op zoek naar een toffe manier om leden te werven. Daarom klopte het aan bij D’M&S. Zij bedachten, ontwierpen en ontwikkelden daarop een eigentijds concept dat extra volgers moest lokken.
Vogelbescherming Vlaanderen is een organisatie die zich inzet voor de bescherming van de natuur en in het bijzonder van in het wild levende vogels en inheemse zoogdieren. Dag in dag uit werken ze aan een betere en veiligere leefomgeving voor de wilde fauna. Om meer mensen te overtuigen lid te worden, zetten ze een ledenwerfactie op poten waarin de hoofdrol is weggelegd voor de vogel.
De Vlamingen hebben vandaag meer oog voor hun telefoon- of computerscherm dan voor de natuur. Op basis van deze insteek ontwikkelden de creatieven van D’M&S een conceptbeeld waarin een op het blauwe Twittersymbool geïnspireerd vogeltje centraal staat. Het diertje houdt een bord vast met de tekst ‘Stop met alleen mij te volgen.’ Op deze manier willen ze de ogen van de lezers openen voor de toestand van de échte vogels in Vlaanderen. D’M&S bedacht, ontwierp en maakte deze advertentie van a tot z. Het resultaat was in februari - kort na het Grote Vogelweekend van Natuurpunt - te bewonderen in Het Nieuwsblad en, natuurlijk, op de sociale media.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]