Goed nieuws voor The Fat Lady: het bureau is genomineerd voor een Grand Prix Content Marketing in Nederland.
Vorig jaar lanceerde The Fat Lady voor DNS Belgium een impactvolle campagne over online veiligheid, gericht op een jonge en moeilijk te bereiken doelgroep. Ze werkten nauw samen met content creators om hun boodschap extra relevant te maken. "Ook onze Nederlandse collega’s hebben de campagne opgemerkt, met deze nominatie tot gevolg. Een mooie erkenning voor ons werk en de samenwerking met onze klanten. Half november reizen we naar Amsterdam, waar we te weten komen of we de nominatie ook kunnen verzilveren," klinkt het.
Voor Quick-Step werd het bureau genomineerd met de campagne ‘25 Years of love’. Daarin brachten ze medewerkers en wielerfans samen door persoonlijke verhalen te koppelen aan de fietsgeschiedenis van het merk. Het leverde een nominatie op in één categorie Best Stand Alone. "Begin december weten we welke campagnes daar in de prijzen vallen. De champagne staat alvast koel," besluit het team van The Fat Lady.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]