DNS Belgium en The Fat Lady genomineerd voor Grand Prix Content Marketing Nederland

Awards / News

Goed nieuws voor The Fat Lady: het bureau is genomineerd voor een Grand Prix Content Marketing in Nederland.

Vorig jaar lanceerde The Fat Lady voor DNS Belgium een impactvolle campagne over online veiligheid, gericht op een jonge en moeilijk te bereiken doelgroep. Ze werkten nauw samen met content creators om hun boodschap extra relevant te maken. "Ook onze Nederlandse collega’s hebben de campagne opgemerkt, met deze nominatie tot gevolg. Een mooie erkenning voor ons werk en de samenwerking met onze klanten. Half november reizen we naar Amsterdam, waar we te weten komen of we de nominatie ook kunnen verzilveren," klinkt het. 

Daarnaast zijn ze met diezelfde campagne ook genomineerd voor de Best of Content Awards (BOCA)in eigen land. Ze dingen mee in drie categorieën: Best Use of Social Media, Best Use of Ambassadors / Influencers en The Content Strategy Award / Non-Profit.

Voor Quick-Step werd het bureau genomineerd met de campagne ‘25 Years of  love. Daarin brachten ze medewerkers en wielerfans samen door persoonlijke verhalen te koppelen aan de fietsgeschiedenis van het merk. Het leverde een nominatie op in één categorie Best Stand Alone. "Begin december weten we welke campagnes daar in de prijzen vallen. De champagne staat alvast koel," besluit het team van The Fat Lady.