‘Do Tell’ verkozen tot Marketing Book of the Year
Do Tell is door de Belgische marketingprofessionals verkozen tot Marketing Book of the Year van 2023. Het boek over het belang van marketing en communicatie bij duurzaamheid van de hand van Ann Maes, Frederik Picard, Chris Van Gils en Bart Lombaerts haalde het van De Ruwe Diament (Steven Van Belleghem) en Relatie Rennaissance (Stef Verbeeck).
Drie weken lang kregen Belgische marketingprofessionals de kans om hun stem uit te brengen voor hun meest impactvolle marketing boek van 2023. Dat er vlijtig werd gestemd, blijkt uit de cijfers. Maar liefst 4.200 personen brachten dit jaar hun stem uit. Dat zijn er 1.100 meer dan afgelopen jaar. Toen landde de stemming op 3.100 stemmen. En de Belgische marketingsector heeft luid gesproken: Do Tell mag zich een heel jaar lang Marketing Book of the Year noemen.
“Er wordt wel eens gedacht dat marketeers enkel met de groei van hun bedrijf bezig zijn,” verklaart trotse co-auteur Ann Maes. “Het is dan ook geweldig om te zien dat de marketingprofessionals uit alle mooie boeken die door BAM genomineerd werden, kozen voor een boek waaruit hun maatschappelijke verantwoordelijkheid blijkt. We zijn hier heel blij mee.”
BAM Webinar Week
Aan de titel Marketing Book of the Year hangt uiteraard ook een mooie prijs vast. Zo krijgen de auteurs van Do Tell de kans om een webinar te presenteren tijdens de BAM Webinar Week. Deze vindt plaats in de week van 25 maart met als centraal thema ‘The importance of innovation in marketing to drive business growth and success’. Dat het belang van duurzame communicatie daar vandaag cruciaal in is, hoeft niet meer te verbazen.