Op 12 december is Ben Priest te gast bij Fosbury & Sons, op uitnodiging van Creative Belgium, in samenwerking met Medialaan, de Persgroep Advertising en Nespresso. De foute dingen doen (om bij de juiste uit te komen), daar heeft Ben Priest het over in zijn toespraak 'The Importance Of Getting Things Utterly Wrong'. Dat wilt u niet missen? U kunt er bij zijn voor 50 euro (exclusief BTW), als lid van Creative Belgium geraakt u gratis voorbij de toegangsdeur (als u zich tijdig regisseert). Bij wijze van teaser: enkele video's waar Ben Priest aan meewerkte...
https://youtu.be/4qo27xcVS5I
https://youtu.be/RSxOjBIjyhI
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]