Op 12 december is Ben Priest te gast bij Fosbury & Sons, op uitnodiging van Creative Belgium, in samenwerking met Medialaan, de Persgroep Advertising en Nespresso. De foute dingen doen (om bij de juiste uit te komen), daar heeft Ben Priest het over in zijn toespraak 'The Importance Of Getting Things Utterly Wrong'. Dat wilt u niet missen? U kunt er bij zijn voor 50 euro (exclusief BTW), als lid van Creative Belgium geraakt u gratis voorbij de toegangsdeur (als u zich tijdig regisseert). Bij wijze van teaser: enkele video's waar Ben Priest aan meewerkte...
https://youtu.be/4qo27xcVS5I
https://youtu.be/RSxOjBIjyhI
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]