Op 12 december is Ben Priest te gast bij Fosbury & Sons, op uitnodiging van Creative Belgium, in samenwerking met Medialaan, de Persgroep Advertising en Nespresso. De foute dingen doen (om bij de juiste uit te komen), daar heeft Ben Priest het over in zijn toespraak 'The Importance Of Getting Things Utterly Wrong'. Dat wilt u niet missen? U kunt er bij zijn voor 50 euro (exclusief BTW), als lid van Creative Belgium geraakt u gratis voorbij de toegangsdeur (als u zich tijdig regisseert). Bij wijze van teaser: enkele video's waar Ben Priest aan meewerkte...
https://youtu.be/4qo27xcVS5I
https://youtu.be/RSxOjBIjyhI
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]
Head of Design bij Bridgeneers (min. 5 jaar ervaring)
Als Design & Branding Director sta je in voor de creatieve begeleiding van […]