{PUB's Delight} Doen 'Belgische gevoelens' kiezen voor e-Citroën?

Citroën maakt elektrische mobiliteit voor iedereen toegankelijk. En in België betekent ‘iedereen’ een brede waaier aan verschillende persoonlijkheden en noden. Want in ons landje weten we als geen ander hoe smaken, culturen en wensen kunnen verschillen. Dat is het vertrekpunt van de lokale campagne die Havas Brussels lanceert met Citroën. Ze zet het gevarieerde elektrische gamma van Citroën (van de berline tot bedrijfsvoertuigen en wagens waar je zelfs geen rijbewijs voor nodig hebt, zoals de AMI) in de verf en toont dat het perfect beantwoordt aan de noden van alle bewoners in ons land – wie ze ook zijn.
Deze digitale campagne loopt op sociale media en YouTube, en valt op door de Belgische sfeer vol knipogen naar ons land en het Citroën-gamma. Daarbij worden ook onze Luxemburgse buren niet vergeten.
Credits
Klant: Citroën BELUX
Contact Citroën: Jonathan Vercellino, Virginie Moerenhout
Agency: HAVAS Brussels
Creative Direction: Hugo Battistel, Stéphane Daniel
Creatie: Jean-Luc Soille, Tom De Vliegher, Arnold Hovart
Design & Digitale Productie: Gregory Pin, Léa Bouissou
Social Media: Alexandre Bourdouxhe, Camille Lemoine
Account & Project Managers: Catherine Leleu, Lotte De Smedt
Business Director: Chantal Claes
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]