{PUB's Delight} Doen 'Belgische gevoelens' kiezen voor e-Citroën?

Crea / Luxemburg / News

Citroën maakt elektrische mobiliteit voor iedereen toegankelijk. En in België betekent ‘iedereen’ een brede waaier aan verschillende persoonlijkheden en noden. Want in ons landje weten we als geen ander hoe smaken, culturen en wensen kunnen verschillen. Dat is het vertrekpunt van de lokale campagne die Havas Brussels lanceert met Citroën. Ze zet het gevarieerde elektrische gamma van Citroën (van de berline tot bedrijfsvoertuigen en wagens waar je zelfs geen rijbewijs voor nodig hebt, zoals de AMI) in de verf en toont dat het perfect beantwoordt aan de noden van alle bewoners in ons land – wie ze ook zijn.

Deze digitale campagne loopt op sociale media en YouTube, en valt op door de Belgische sfeer vol knipogen naar ons land en het Citroën-gamma. Daarbij worden ook onze Luxemburgse buren niet vergeten.

Credits

Klant: Citroën BELUX

Contact Citroën: Jonathan Vercellino, Virginie Moerenhout

Agency: HAVAS Brussels

Creative Direction: Hugo Battistel, Stéphane Daniel

Creatie: Jean-Luc Soille, Tom De Vliegher, Arnold Hovart

Design & Digitale Productie: Gregory Pin, Léa Bouissou

Social Media: Alexandre Bourdouxhe, Camille Lemoine

Account & Project Managers: Catherine Leleu, Lotte De Smedt

Business Director: Chantal Claes