Het gebeurt niet elke dag: een Belgisch bureau - meer bepaald Dogstudio uit de Waalse hoofdstad Namen - dat het in een internationale pitch wint van 11 concurrenten. De opdrachtgever is het befaamde Museum of Science and Industry uit de Windy City: Chicago. Dogstudio mag de aanwezigheid op het internet en de onlinestrategie van het museum uittekenen. Dogstudio liet diverse gerenommeerde bureaus achter zich.
"We kunnen niet wachten om met Dogstudio aan de slag te gaan. Het is een bureau dat geweldig talentvol is en dat onze passie deelt voor een innovatieve digitale communicatie," zo zegt Steven Beasley, digital director van het Museum of Science and Industry.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]