Dominique Vercraeye is niet langer CEO bij Kantar Insights. Begin maart liet hij die verantwoordelijkheid over aan Maria Darmi, die eerder chief client officer was bij Kantar Insights Division. Voorafgaand aan die functie bekleedde ze zowel senior managementposities bij Kantar Millward Brown (managing director Griekenland) als country lead- en account leadfuncties bij Ipsos en Synovate. Naast ervaring in marktresearch heeft ze ook strategische ervaring dankzij eerder werk voor The Coca-Cola Company.
Dominique Vercraeye stond sinds 1991 aan het stuur van wat nu Kantar Insights heet. Hij studeerde sociologie (KULeuven), causal modelling (Essex University) en marketing (EHSAL). Hij mag zich sinds 2011 Master Marketeer noemen. Sebastien Janini, Regional CEO van de TRIBES-regio (Turkije, Rusland, Israël, Benelux, Oost- & Zuid-Europa): "Ik dank Dominique voor het succesvol aansturen van de Kantar Insights Division in België tijdens drie decennia van veranderingen en transformatie. Zijn heldere visie en overvloedige energie hebben ons team in de voorhoede van kwaliteit en innovatie op de Belgische markt geplaatst. Met onze dankbaarheid wensen wij Dominique het allerbeste voor het nieuwe leven dat voor hem in het verschiet ligt."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]