Dominique Vercraeye geeft fakkel door bij Kantar Insights
Dominique Vercraeye is niet langer CEO bij Kantar Insights. Begin maart liet hij die verantwoordelijkheid over aan Maria Darmi, die eerder chief client officer was bij Kantar Insights Division. Voorafgaand aan die functie bekleedde ze zowel senior managementposities bij Kantar Millward Brown (managing director Griekenland) als country lead- en account leadfuncties bij Ipsos en Synovate. Naast ervaring in marktresearch heeft ze ook strategische ervaring dankzij eerder werk voor The Coca-Cola Company.
Dominique Vercraeye stond sinds 1991 aan het stuur van wat nu Kantar Insights heet. Hij studeerde sociologie (KULeuven), causal modelling (Essex University) en marketing (EHSAL). Hij mag zich sinds 2011 Master Marketeer noemen. Sebastien Janini, Regional CEO van de TRIBES-regio (Turkije, Rusland, Israël, Benelux, Oost- & Zuid-Europa): "Ik dank Dominique voor het succesvol aansturen van de Kantar Insights Division in België tijdens drie decennia van veranderingen en transformatie. Zijn heldere visie en overvloedige energie hebben ons team in de voorhoede van kwaliteit en innovatie op de Belgische markt geplaatst. Met onze dankbaarheid wensen wij Dominique het allerbeste voor het nieuwe leven dat voor hem in het verschiet ligt."
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]