Donald Duck als rolmodel?

Crea / News

BETC DisneyEr is een plek waar alle magie van Disney - met alle betoverende en ongelooflijke verhalen - echt bestaat: Disneyland Parijs. Voor de lancering van de nieuwe signatuur van het merk "Where Magic Gets Real" heeft het Parijse bureau BETC een hartverwarmende sprookjesfilm geproduceerd die ons herinnert aan de wonderen van Disneyland Parijs en waarom het zo'n magische bestemming is voor kinderen over de hele wereld. De film (voor de hele Europese markt) volgt het epische en ontroerende avontuur van een klein wild eendje dat, na in een Disney-magazine te zijn gedoken, een fascinatie ontwikkelt voor Donald Duck.
De dagen en de seizoenen gaan voorbij, en het eendje leeft Donald Duck, ademt Donald Duck, droomt van Donald Duck. Het tijdschrift wordt zijn meest gewaardeerde bezit. Maar de winter komt eraan en dwingt de familie van de kleine eend te migreren, en het tijdschrift is gewoon te zwaar om mee te nemen voor de rit... Maar omdat deze saga een gelukkige is en Disneyland de brug is tussen verhalen en de echte wereld, kunt u al raden waar de migrerende eendenfamilie eindigt en wie de kleine eendje in vlees en veren ontmoet....Little Duck Beg Film BETC Disney
Gedragen door een intieme vertolking van het iconische lied "The Impossible Dream (The Quest)" staat deze film voor een evolutie van de communicatie van het merk, in de richting van het soort universele storytelling die het merk Disney belichaamt. Een epische saga waarin liefde, humor en moed samensmelten, en gericht op iedereen - groot en klein - die is opgegroeid met een Disney-idool die men op een dag wil ontmoeten.

FILM
BRAND                                                                       DISNEYLAND PARIS
BRAND MANAGEMENT                                  Grégoire Champetier
                                                                                   Cynthia Oostdijck
                                                                                   André Delvallée
                                                                                   Nathalie Raverat
                                                                                   Sébastien Dupont
AGENCY                                                                 BETC
AGENCY MANAGEMENT                                Anne-Laure Brunner
                                                                                   Marion Gondeau
                                                                                   Pauline Mezzadri
EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR           Antoinette Beatson 
CREATIVE DIRECTOR                                      Christophe Clapier
ART DIRECTOR                                                   Julien Lefèvre
ASSISTANT ART DIRECTOR                          Clément Chayé
COPYWRITER                                                       Alban Gallée
STRATEGIC PLANNING                                    Antoine Pivard
POST-PRODUCTION SUPERVISOR              Alexandra Houillon
PRODUCTION COMPANY                                  General Pop
SOUND PRODUCTION                                         GUM Production
3D STUDIO / DIRECTOR                                      UNIT Images