Done by Friday en Mediafin willen KMO’s laten groeien

Crea / News

Met de headline 'Wie kennis deelt, deelt succes' spreekt de nieuwe campagne van Done by Friday voor Mediafin KMO's aan die willen groeien. Hiermee kondigt Mediafin de gloednieuwe abonnementsformule 'Business Flex Pack' aan. Met de nieuwe formule van De Tijd/L'Echo krijgt een volledig KMO-team toegang tot betrouwbaar en relevant zakelijk nieuws. Dit gaat van diepgaande analyses over businesstools tot de dagelijkse podcasts. Kortom biedt het medewerkers waardevolle bedrijfsinformatie waarmee ze meteen aan de slag kunnen.

Voor de campagne bracht Done by Friday in samenwerking met fotograaf Filip van Roe drie herkenbare scènes in beeld die het belang van kennis delen benadrukken. Op elk beeld heeft één hoofdpersonage alle kennis en proberen collega’s rondom hem die informatie mee te pikken. De campagne wordt breed uitgezet door een mix van print en online mediakanalen. “Done By Friday kon alle uitdagingen de baas, waardoor deze eerste samenwerking verbazend vlot is blijven lopen van concept tot oplevering. Hun flexibiliteit, professionalisme en drive hebben gezorgd voor een campagne met true staying power!” zegt Sam Van Gerwen, Marketing Manager B2C van Mediafin.

Credits

Client: MediaFin

Agency: Done by Friday

Strategic Director: Sven Boelpaep

Creatie: Kenny Timmermans, Robbie Cap (Kopstoot) & Chris Goossens (Kopstoot)

Account Manager: Manaud Pilet

Art Director: Marnix Robyns

Photography: Filip Van Roe

Casting: People Choice

Styling: Veerle Van den Wouwer

MUA: Sabine Peeters