Done By Friday en Perrier klinken op de toekomst

Budgets / News

Na een strategische pitch krijgt Done By Friday het vertrouwen van Perrier om de komende jaren als lead agency mee te bouwen aan de identiteit, positionering en creatieve campagnes voor het iconische merk in België. "We zijn enorm fier dat we dankzij onze visie het marketingteam van Nestlé Waters konden overtuigen om een merk met zo’n uitstraling en ‘heritage’ als Perrier aan ons toe te vertrouwen. We kijken ernaar om die strategische reflectie binnenkort ook om te zetten in verrassende, creatieve campagnes," zegt Sven Boelpaep, strategic director & owner Done By Friday. 

Nestlé Waters bevindt zich naar eigen zeggen in boeiende tijden en heeft grote ambities met het merk Perrier in de Belgische markt. Fabienne Scheyvaerts, senior brand manager Premium Sparkling bij Nestlé Water: "De frisse kijk van Done By Friday op de uitdagingen die we hebben voorgelegd in onze pitch heeft ons aangenaam verrast. We kijken ernaar uit om samen met hen verder te bouwen aan de toekomst van ons merk. "