Done by Friday en So Thai bundelen krachten voor een smaakvolle ervaring

Heerlijk Thais koken zonder al te veel gedoe? In een strategische samenwerking heeft Done by Friday recentelijk een nieuwe campagne gerealiseerd voor So Thai. Het doel? Het merk positioneren als dé absolute favoriet onder Thaise keukenliefhebbers, vooral voor jonge, actieve volwassenen die snakken naar een heerlijk en snel alternatief voor Aziatisch koken.
Met als voornaamste doel de merkbekendheid te vergroten en een Top of Mind positie te verkrijgen in het geheugen van de doelgroep wanneer ze aan Aziatisch koken denken, hebben Done by Friday en So Thai samen de campagne 'So Fast, So Tasty, So Thai' gelanceerd. Het centrale thema legt de nadruk op de eenvoud, snelheid en heerlijkheid van koken met So Thai-producten. "We willen mensen echt bewust maken van het feit dat lekker Thais koken helemaal niet moeilijk hoeft te zijn” zegt Kenny Timmermans, creative director van Done by Friday.
Done by Friday kiest voor een veelzijdige aanpak met gebruik van online mediakanalen zoals Instagram, Facebook, Pinterest en Youtube. Daarnaast worden influencers ingezet om met So Thai-producten aan de slag te gaan en hun gerechten nadien ook te delen met hun volgers op sociale media. Uiteindelijk diende een speciale landingspagina op de So Thai-website als toegewijd platform waar mensen meer info kunnen vinden over de campagne. Het merk biedt hier 5 eenvoudige recepten met hun producten aan, zodat je kunt ontdekken hoe Aziatisch koken niet alleen So Fast, So Tasty, maar vooral So Thai kan zijn.
Credits
Client: Pietercil (Brand: So Thai)
Agency: Done by Friday
Creative Director: Kenny Timmermans
Strategic Director: Sven Boelpaep
Account Manager: Alessandro Jimenez
Account Executive: Margo Janssens
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]