Done by Friday laat je hart sneller kloppen voor GZA Ziekenhuizen

Crea / News

Meer verpleegkundigen aantrekken voor de operatiekwartieren van campus Sint-Vincentius en campus Sint-Augustinus. Dat was de briefing van GZA Ziekenhuizen aan Done by Friday in het kader van hun employer branding-campagne.

Wat zegt jouw hart? Een job op het OK is veeleisend, maar zeer vervullend. Als één team werk je aan dezelfde missie: de patiënt. Je hart moet ervoor kloppen...

Om dit gevoel weer te geven werd er gekozen voor een dynamisch gemonteerde video waarin verschillende korte shots elkaar snel afwisselen. De kijker krijgt zo het gevoel mee in het verhaal van spanning en opluchting te zitten. Het menselijke- en teamaspect wordt sterk weergegeven.

De video zal in verschillende formaten, organisch en als advertentie, ingezet worden op de (job)website, Facebook, Instagram, YouTube en alle kanalen voor openstaande vacatures (VDAB, Zorgjobs,...).

“GZA Ziekenhuizen werft jaarlijks 300 nieuwe medewerkers aan, waarvan de helft verpleegkundigen. We hopen met deze extra actie onze OK-teams te kunnen versterken met nieuwe OK-verpleegkundigen,” zegt Geert Goossens, directeur personeel en communicatie.

Credits

  • Client: GZA Ziekenhuizen

  • Agency: Done by Friday

  • Creative Director: Kenny Timmermans

  • Account Manager: Mieke De Ridder

  • Art Director: Marnix Robyns

  • Video Production: Friction Films

  • Direction & DOP: Pasquale Baseotto

  • Gaffer: Remko Nijsten

  • 1st AC: Bob Abbate

  • Techinsch Assistent: Ynse Andries