Dorien Breels alleen aan het hoofd bij Pubmarket

Precies drie jaar nadat Dorien Breels als co-CEO en mede-aandeelhouder mee aan het roer kwam van communicatiebureau Pubmarket, wordt er vandaag opnieuw een belangrijke stap gezet in de familiale transitie. Dorien Breels neemt vanaf 1 juni als enige CEO de volledige verantwoordelijkheid van Pubmarket op zich. Jean-Pierre Breels, 62 ondertussen, doet een stap opzij maar blijft als oprichter ter beschikking om zijn ervaring in te zetten daar waar dit gewenst is. Deze verjonging van het management sluit aan bij de snelle evolutie van het marcomlandschap.
Ook de aandeelhouderstructuur wijzigt en gaat van 50/50 naar 85% voor Dorien Breels en 15% voor Jean-Pierre Breels. Pubmarket blijft dus een 100% familiebedrijf, naar eigen zeggen de beste garantie om de continuïteit en het eigen karakter van de onderneming te garanderen. Pubmarket opereert momenteel met zeventig medewerkers vanuit haar kantoren in Hasselt en Amsterdam.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






