Precies drie jaar nadat Dorien Breels als co-CEO en mede-aandeelhouder mee aan het roer kwam van communicatiebureau Pubmarket, wordt er vandaag opnieuw een belangrijke stap gezet in de familiale transitie. Dorien Breels neemt vanaf 1 juni als enige CEO de volledige verantwoordelijkheid van Pubmarket op zich. Jean-Pierre Breels, 62 ondertussen, doet een stap opzij maar blijft als oprichter ter beschikking om zijn ervaring in te zetten daar waar dit gewenst is. Deze verjonging van het management sluit aan bij de snelle evolutie van het marcomlandschap.
Ook de aandeelhouderstructuur wijzigt en gaat van 50/50 naar 85% voor Dorien Breels en 15% voor Jean-Pierre Breels. Pubmarket blijft dus een 100% familiebedrijf, naar eigen zeggen de beste garantie om de continuïteit en het eigen karakter van de onderneming te garanderen. Pubmarket opereert momenteel met zeventig medewerkers vanuit haar kantoren in Hasselt en Amsterdam.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]