Dorien Van Antwerpen

Dorien Van Antwerpen

New kids in town

Dorien Van Antwerpen

“Het was in juni 2015 dat ik op zoek ging naar een stageplek voor maart 2016. Jep, de nerd in mij wilde zeker zijn van een goede plek. Ik studeerde marketing aan de Karel de Grote Hogeschool en had geen flauw idee welke richting ik wilde inslaan. Uiteraard is de naam Duval Guillaume weleens gevallen tijdens de lessen, waarbij ik enorm werd aangetrokken door de campagnes die ze maken. Ze vallen op en zijn soms zelfs een beetje stout. Naar mijn gevoel is het in deze tijd belangrijk om betekenisvolle campagnes neer te zetten die soms de nodige reacties uitlokken, zodat onverschilligheid geen schijn van een kans maakt. De match met Duval Guillaume was er dus al. Maar was reclame wel de richting die ik wilde uitgaan? En, hoe geraak je in godsnaam binnen in zo’n groot bureau? Ik trok mijn stoute schoenen aan en stalkte onze eigenste Julie Maris plat om een stageplaats te kunnen bemachtigen bij Duval Guillaume. And it happened!

Na een succesvolle stage ging ik er aan de slag als account executive. Sindsdien ben ik in een rollercoaster beland, waarbij mijn liefde en interesse voor reclame blijft groeien.

Tijdens het jaar en de twee maanden dat ik deel uitmaak van het Duval-team, heb ik mijn schouders mee mogen zetten onder ontzettend grave campagnes die niemand onverschillig laten. Van het nabootsen van het noorderlicht voor Stad Antwerpen tot het claimen van de Fish Gape met Yves Rocher. Kortom, I fell in love with advertising and I’m here to make some more awesome campaigns!”