InSites Consulting heeft aangekondigd dat dit fiscaal jaar de omzet met meer dan 20% gegroeid is en het bureau verwacht het fiscaal jaar af te sluiten (30 juni 2016) met een omzet van €23 miljoen of een autonome groei van 30%. De vier klantgerichte kantoren gebaseerd in Gent, Rotterdam, New York en Londen dragen respectievelijk bij tot ongeveer 40%, 30%, 20% en 10% van de bedrijfsinkomsten.
Medeoprichter en CEO Kristof De Wulf: "Ons doel om de mensen in staat te stellen de toekomst van merken te vormen, lijkt een sterke weerklank te vinden bij klanten, consumenten en onze eigen mensen. De drijvende krachten achter onze recente groei zijn onze aanhoudende focus op het helpen van bedrijven om voordeel te halen uit structurele consumentensamenwerking, de sterke groei die we in de VS gerealiseerd hebben (waar de omzet bijna verdubbelde) en onze niet-aflatende inspanningen om de grenzen van ons vak te verleggen door constante innovatie."
Met de recente toekenning van de ESOMAR Best Paper Overall Award en de GOR Best Practice Award voor de onlangs gelanceerde SaaS-oplossing van het bedrijf, de Insight Activation Studio, tilt InSites Consulting consumentensamenwerking naar een hoger niveau. De Insight Activation Studio vergemakkelijkt de ontdekking van consumenteninzichten voor alle medewerkers, staat medewerkers toe hun eigen unieke observaties en ideeën via foto's, video's en/of verhalen te delen en vergemakkelijkt de samenwerking en de uitwisseling van consumenteninzichten tussen medewerkers. Tom De Ruyck, Managing Partner en ambassadeur van de Insight Activation Studio: "Wij geloven dat de toekomst van het marktonderzoek volledig rond impact draait en niet enkel rond inzichten die gewoon een opstap zijn om er te geraken. Wij werken hard om een geïntegreerd inzicht/impact-ecosysteem voor onze klanten te bouwen en wij zijn er trots op dat bijna 50% van onze business reeds ecologisch verantwoord is."
Op vlak van toekomstplannen verwacht InSites Consulting zijn voetafdruk in zowel Europa als de VS verder te vergroten en de investeringen in technologie en IT-ontwikkelingen te versnellen om de bedrijfsdoelen te ondersteunen. Kristof De Wulf: "Het zijn spannende en uitdagende tijden. We zijn zelfzeker over onze toekomst en enthousiast over de mogelijkheden die nieuwe technologie te bieden heeft om het landschap van het marktonderzoek radicaal te veranderen."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]