Belangrijke momenten delen met elkaar: hoe hard hebben we dat gemist? De geleidelijke versoepeling van de maatregelen en de langverwachte hereniging met een paar van onze dierbaren zette dat deze week nog eens extra in de verf. Geweldig nieuws aankondigen, onze ware gevoelens tonen of ons verontschuldigen ... Er zijn zoveel bijzondere verhalen die we niet aan de telefoon of via een scherm kunnen vertellen.
Voor al deze momenten die je alleen in het échte leven kunt delen, lanceren Douwe Egberts en BBDO ‘lockdown messages’: een platform waarop mensen de aankondigingen, bijzondere verhalen of gevoelens kunnen neerpennen die ze binnenkort bij een kopje koffie willen delen. Een jury kiest er de 1000 mooiste verhalen uit en en beloont de schrijvers met een gratis Douwe Egberts-pakket.
Credits
Client: Douwe Egberts
Contacts: Vanessa Barba, Oriana Servais, Kristel Bruwiers, Marie-Constance de Crombrugghe
Agency: BBDO Belgium
Creative Director: Arnaud Pitz, Sebastien De Valck
Creatives: Louise Cornet, Loup Delpierre
Account team: Lieve Raymaekers, Ward Braeckevelt
Strategy: Aurélie Russanowski
Digital project management: Wouter Has, Quentin Donckerwolcke
Digital development: Jonathan Pardon, Jérôme De Boysere, Anneleen Vaes
Design: Elena Haniotakis
Longcopy: Debby De Ridder, Manu De Wit, Martijn Beckers, Laura Van Roey
Final art: David Vanderbist
Social production: BBDO Productions
Post producers: Eva Segers, Silke Ricour
Motion design: Valentin Taminiau