Warme en authentieke momenten delen is voor een merk als Douwe Egberts erg belangrijk. Maar hoe brengen ze deze waarden over in een wereld die steeds digitaler wordt? Dit was de insteek voor de nieuwe spot van Douwe Egberts, marktleider in koffie, van de hand van BBDO. De spot vertelt het verhaal van de jonge vrouw Sarah, die door haar vader verrast wordt op een slecht moment. De vader beseft meteen dat hij stoorde, en wil het snel weer goedmaken. Hij stuurt zijn dochter een berichtje met de vraag om allemaal samen koffie te drinken. Om met zijn dochter in gesprek te gaan, gebruikt hij een middel dat zij heel goed kent. Zal Sarah de moed vinden om haar geheim met hem te delen? Met een kopje koffie erbij is het soms makkelijker om je te durven uiten. En het zijn net deze echte, authentieke gesprekken die Douwe Egberts wil aanmoedigen in zijn communicatie. “Want we hebben allemaal iets om te delen.”
Credits:
Client: Douwe Egberts
Contacts: Vanessa Barba, Oriana Servais, Karen Van der Perre
Agency: BBDO Belgium
Creative Director: Arnaud Pitz, Sebastien De Valck
Creatives: Louise Cornet, Loup Delpierre
Account team: Lieve Raymaekers, Ward Braeckevelt
Strategy: Wouter Van den Herrewegen
Production company: BBDO Productions
TV Producers: Renée Vermeire, Marlies Neudt
Film production company: Lovo
Producers: Bert Brulez, Cho Kuo, Hervé Closset
Director: Dr. Bowman
Sound Production Company: BBDO Productions
Sound producer: Nicolas Van Poeck
Sound Engineer : Mathieu Schots
Music production company: Sonhouse
Social edits: Valentin Taminiau
Post producer: Eva Segers, Leslie Verbist
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]