Douwe Egberts en BBDO hebben iets om te delen

Crea / News

Warme en authentieke momenten delen is voor een merk als Douwe Egberts erg belangrijk. Maar hoe brengen ze deze waarden over in een wereld die steeds digitaler wordt? Dit was de insteek voor de nieuwe spot van Douwe Egberts, marktleider in koffie, van de hand van BBDO. De spot vertelt het verhaal van de jonge vrouw Sarah, die door haar vader verrast wordt op een slecht moment. De vader beseft meteen dat hij stoorde, en wil het snel weer goedmaken. Hij stuurt zijn dochter een berichtje met de vraag om allemaal samen koffie te drinken. Om met zijn dochter in gesprek te gaan, gebruikt hij een middel dat zij heel goed kent. Zal Sarah de moed vinden om haar geheim met hem te delen? Met een kopje koffie erbij is het soms makkelijker om je te durven uiten. En het zijn net deze echte, authentieke gesprekken die Douwe Egberts wil aanmoedigen in zijn communicatie. “Want we hebben allemaal iets om te delen.”

Credits:

Client: Douwe Egberts

Contacts: Vanessa Barba, Oriana Servais, Karen Van der Perre

Agency: BBDO Belgium

Creative Director: Arnaud Pitz, Sebastien De Valck

Creatives: Louise Cornet, Loup Delpierre

Account team: Lieve Raymaekers, Ward Braeckevelt

Strategy: Wouter Van den Herrewegen

Production company: BBDO Productions

TV Producers: Renée Vermeire, Marlies Neudt

Film production company: Lovo

Producers: Bert Brulez, Cho Kuo, Hervé Closset

Director: Dr. Bowman

Sound Production Company: BBDO Productions

Sound producer: Nicolas Van Poeck

Sound Engineer : Mathieu Schots

Music production company: Sonhouse

Social edits: Valentin Taminiau

Post producer: Eva Segers, Leslie Verbist