Dove stimuleert zelfvertrouwen

Dove scoorde eerder met 'gewone maten' voor vrouwen. Een nieuwe campagne, Ogilvy & Mather’s USA en Evidently, gaat nog slimmer tewerk. Aan enkele jonge meisjes wordt gevraagd wat ze aan zich veranderd willen zien. Een meisje zegt dat ze sproeten wil hebben, waarna een meisje met sproeten verschijnt dat zegt dat ze groter wil zijn. Waarna een lang meisje zegt dat ze best wat korter had mogen zijn. Enzovoort. Het gaat dus om zelfvertrouwen - waarbij dan discreet de link wordt gelegd met Dove...
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]