Dove stimuleert zelfvertrouwen

Dove scoorde eerder met 'gewone maten' voor vrouwen. Een nieuwe campagne, Ogilvy & Mather’s USA en Evidently, gaat nog slimmer tewerk. Aan enkele jonge meisjes wordt gevraagd wat ze aan zich veranderd willen zien. Een meisje zegt dat ze sproeten wil hebben, waarna een meisje met sproeten verschijnt dat zegt dat ze groter wil zijn. Waarna een lang meisje zegt dat ze best wat korter had mogen zijn. Enzovoort. Het gaat dus om zelfvertrouwen - waarbij dan discreet de link wordt gelegd met Dove...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]