Dove stimuleert zelfvertrouwen
Dove scoorde eerder met 'gewone maten' voor vrouwen. Een nieuwe campagne, Ogilvy & Mather’s USA en Evidently, gaat nog slimmer tewerk. Aan enkele jonge meisjes wordt gevraagd wat ze aan zich veranderd willen zien. Een meisje zegt dat ze sproeten wil hebben, waarna een meisje met sproeten verschijnt dat zegt dat ze groter wil zijn. Waarna een lang meisje zegt dat ze best wat korter had mogen zijn. Enzovoort. Het gaat dus om zelfvertrouwen - waarbij dan discreet de link wordt gelegd met Dove...
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]