Dove scoorde eerder met 'gewone maten' voor vrouwen. Een nieuwe campagne, Ogilvy & Mather’s USA en Evidently, gaat nog slimmer tewerk. Aan enkele jonge meisjes wordt gevraagd wat ze aan zich veranderd willen zien. Een meisje zegt dat ze sproeten wil hebben, waarna een meisje met sproeten verschijnt dat zegt dat ze groter wil zijn. Waarna een lang meisje zegt dat ze best wat korter had mogen zijn. Enzovoort. Het gaat dus om zelfvertrouwen - waarbij dan discreet de link wordt gelegd met Dove...
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]