DPG Media in de running voor internationale erkenning

Datalab, de marketingtool van DPG Media, is genomineerd als finalist voor Best Publisher First-Party Data Platform op de AdExchanger Awards. Op dinsdag 26 september wordt de winnaar bekendgemaakt in New York.
"Datalab by DPG Media draait geheel rond intelligente data driven marketing en geeft je als adverteerder meer grip om je doelgroep effectief te bereiken & te bewegen en je marketingbudget slim in te zetten. Dankzij de dagelijkse interactie tussen onze gebruikers en onze mediamerken bouwen we waardevolle first party datasegmenten op, een goed alternatief voor cookies. Via datagedreven marketing, met minimale waste en maximaal resultaat, verzilver je zo je klantdata," zo klinkt het bij DPG Media.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]