Datalab, de marketingtool van DPG Media, is genomineerd als finalist voor Best Publisher First-Party Data Platform op de AdExchanger Awards. Op dinsdag 26 september wordt de winnaar bekendgemaakt in New York.
"Datalab by DPG Media draait geheel rond intelligente data driven marketing en geeft je als adverteerder meer grip om je doelgroep effectief te bereiken & te bewegen en je marketingbudget slim in te zetten. Dankzij de dagelijkse interactie tussen onze gebruikers en onze mediamerken bouwen we waardevolle first party datasegmenten op, een goed alternatief voor cookies. Via datagedreven marketing, met minimale waste en maximaal resultaat, verzilver je zo je klantdata," zo klinkt het bij DPG Media.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]