DPG Media lanceert HLN Drive

Media / News

Op 14 december lanceert DPG Media een gloednieuw autoplatform: HLN Drive. Het platform gidst de consument doorheen het ruime aanbod van wagens én biedt autoconstructeurs de kans om al hun modellen in een virtuele showroom voor te stellen.

HLN Drive wordt hét platform bij uitstek voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe wagen en vertelt de consument alles over mobiliteit, nieuwe rijtechnologie en gloednieuwe modellen. Voor deze content werkt de redactie van HLN samen met Effective Media, het bedrijf achter o.a. FLEET.TV. In de virtuele showroom surft de bezoeker makkelijk van het ene model naar het andere en kan hij de verschillende wagens met elkaar vergelijken op basis van reviews en uitgebreide tests. Daarbij krijgt hij ook een gedetailleerd overzicht van het totale kostenplaatje van een wagen, van aankoop tot de eerste kilometers, weergegeven in een TCO (Total Cost of Ownership). Daarnaast komt er een dedicated autoprogramma, dat niet enkel online, maar ook op tv te zien zal zijn. Zo kan de in-market-consument een goed onderbouwde keuze maken bij de aankoop van een nieuwe wagen.

HLN Drive wordt in december gelanceerd en houdt zijn showroom het hele jaar door open.