Onder de noemer #stuckinthemiddlewithyou lanceren DPG Media, VRT en Mediahuis vanaf dinsdag 21 april een gezamenlijke tv- en radiocampagne om de kracht van radio te vieren. De dj’s van Qmusic, Joe, Willy, Radio 1, Radio 2, MNM, Studio Brussel, Nostalgie, Klara en NRJ scharen zich samen achter deze actie die laat zien hoe radio dagelijks meer dan 4 miljoen Vlamingen bijstaat in deze bizarre tijden. Niet toevallig publiceerde CIM vandaag ook de resultaten van zijn CIM radio bereikstudie.
De spot zal vanaf vandaag (dinsdagavond 21/4) op alle nationale tv-zenders te zien zijn.
Credits
Creatief bureau: De Vloer
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]