DPG Media, VRT en Mediahuis vieren de kracht van radio

Onder de noemer #stuckinthemiddlewithyou lanceren DPG Media, VRT en Mediahuis vanaf dinsdag 21 april een gezamenlijke tv- en radiocampagne om de kracht van radio te vieren. De dj’s van Qmusic, Joe, Willy, Radio 1, Radio 2, MNM, Studio Brussel, Nostalgie, Klara en NRJ scharen zich samen achter deze actie die laat zien hoe radio dagelijks meer dan 4 miljoen Vlamingen bijstaat in deze bizarre tijden. Niet toevallig publiceerde CIM vandaag ook de resultaten van zijn CIM radio bereikstudie.
De spot zal vanaf vandaag (dinsdagavond 21/4) op alle nationale tv-zenders te zien zijn.
Credits
Creatief bureau: De Vloer
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]