DPG Media, VRT en Mediahuis vieren de kracht van radio

Onder de noemer #stuckinthemiddlewithyou lanceren DPG Media, VRT en Mediahuis vanaf dinsdag 21 april een gezamenlijke tv- en radiocampagne om de kracht van radio te vieren. De dj’s van Qmusic, Joe, Willy, Radio 1, Radio 2, MNM, Studio Brussel, Nostalgie, Klara en NRJ scharen zich samen achter deze actie die laat zien hoe radio dagelijks meer dan 4 miljoen Vlamingen bijstaat in deze bizarre tijden. Niet toevallig publiceerde CIM vandaag ook de resultaten van zijn CIM radio bereikstudie.
De spot zal vanaf vandaag (dinsdagavond 21/4) op alle nationale tv-zenders te zien zijn.
Credits
Creatief bureau: De Vloer
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]