King of Hearts versterkt zijn team met drie nieuwe leden: Karen Dieleman (25), Lori Wollens (25) en Kristine Lepre (33) gaan aan de slag als account manager, junior designer en DTP specialist.
De regel van drie is een schrijfprincipe dat suggereert dat dingen die in drieën komen grappiger, bevredigender en effectiever zijn. Baselines en slogans in groepen van drie hebben ook meer slaagkracht. Een snelle quiz: ken je de slogan van Nike?
King of Hearts deelt deze filosofie en gaat in zee met drie creatieve, geestige en doeltreffende dames. Atypisch is dat de dames geen reclame-achtergrond hebben.
1 … Kristine Lepre was vroeger flight data specialist op de luchthaven van Zaventem tot ze zichzelf ontpopte als DTP specialist. Dankzij deze mix aan ervaringen is ze stressbestendig en heeft ze oog voor detail.
2 … Karen Dieleman heeft ervaring als PR-consultant en media producer. Multitasking en analytisch luisteren naar de klant zijn voor haar top of mind. Alles wat een account manager nodig heeft om de perfecte link tussen klant en agency te zijn.
3 … Lori Wollens, als jonge creatieveling die het hart op de tong heeft, gaat aan de slag als junior designer. Ze vervolledigt het multidisciplinaire team met vernieuwende ideeën.
De drie dames bundelen hun krachten en gaan samen creatieve en relevante concepten opzetten voor klanten als Pro-Duo, Brother, Doosan, Bobcat en Disney.