Drie nieuwe gezichten bij Strategie AGENCY

News / People

unsplashStrategie AGENCY, één van de grootste onafhankelijke bureaus in België, versterkt zijn team met de benoeming van Tony Naudts-Decène, Frank Heusdens en Carine Leroi.
Tony Naudts-Ducène neemt de rol van uitvoerend creatief directeur op zich. De voormalige director van TBWA brengt een schat aan creative & art direction-ervaring mee uit zijn werk voor vooraanstaande klanten zoals KBC, BPOST, EUROSTAR, Telenet en Delhaize.
TONY NAUDTS-DUCENE_smallFrank Heusdens heeft de rol van deputy CEO op zich genomen. Heusdens, voormalig algemeen directeur bij ING en programmadirecteur aan de Katholieke Hogeschool Leuven - Limburg, bekleedde verschillende commerciële en managementfuncties in België, Nederland en de Verenigde Staten. Daarnaast brengt hij ervaring mee op het gebied van organisatieontwerp- en transformatie, corporate strategie en management.
FRANCK HEUSDENS_small[2]Carine Leroi zich aan bij het Business Development team van Strategie. Leroi, een doorgewinterd media manager, bekleedde verschillende posities bij Burson-Marsteller, AMC Networks International, Telenet en Stingray.
CARINE LEROI_small