Januari bracht Bridgeneers geen mirre, goud of wierook, maar wel drie gloednieuwe collega’s. Grafisch designer Mien Van de Poel offert het bureau – na haar laatste wapenfeiten bij Bonfire – 14 jaar ervaring. Niet al wat blinkt is goud, mogelijk zijn het in dit geval gewoon schitterende designs. Jamie Stevens en Lana Heirbaut vonden de weg naar de Bridgeneerstoren verdacht vlot. Daar zit hun doortocht bij pop-upbureau Goodcamp vast voor iets tussen... Jamie Stevens transformeerde de afgelopen jaren van student-ondernemer tot Bridgeneersstagiaire en ontpopt zich nu tot content creative. Lana Heirbaut gaat er het strategisch team versterken en biedt de Brigeneers een nederig lesje in Oost-Vlaamse r-klanken.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]