Drie nieuwe wijzen voor Bridgeneers

Januari bracht Bridgeneers geen mirre, goud of wierook, maar wel drie gloednieuwe collega’s. Grafisch designer Mien Van de Poel offert het bureau – na haar laatste wapenfeiten bij Bonfire – 14 jaar ervaring. Niet al wat blinkt is goud, mogelijk zijn het in dit geval gewoon schitterende designs. Jamie Stevens en Lana Heirbaut vonden de weg naar de Bridgeneerstoren verdacht vlot. Daar zit hun doortocht bij pop-upbureau Goodcamp vast voor iets tussen... Jamie Stevens transformeerde de afgelopen jaren van student-ondernemer tot Bridgeneersstagiaire en ontpopt zich nu tot content creative. Lana Heirbaut gaat er het strategisch team versterken en biedt de Brigeneers een nederig lesje in Oost-Vlaamse r-klanken.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






