Januari bracht Bridgeneers geen mirre, goud of wierook, maar wel drie gloednieuwe collega’s. Grafisch designer Mien Van de Poel offert het bureau – na haar laatste wapenfeiten bij Bonfire – 14 jaar ervaring. Niet al wat blinkt is goud, mogelijk zijn het in dit geval gewoon schitterende designs. Jamie Stevens en Lana Heirbaut vonden de weg naar de Bridgeneerstoren verdacht vlot. Daar zit hun doortocht bij pop-upbureau Goodcamp vast voor iets tussen... Jamie Stevens transformeerde de afgelopen jaren van student-ondernemer tot Bridgeneersstagiaire en ontpopt zich nu tot content creative. Lana Heirbaut gaat er het strategisch team versterken en biedt de Brigeneers een nederig lesje in Oost-Vlaamse r-klanken.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]