De voorbije weken traden drie nieuwe medewerkers in dienst van Native Nation. Caren Ceulemans is gestart in de functie van executive producer. "Meer en meer opdrachten die we voor klanten uitvoeren gaan gepaard met experiences (events die we in elkaar boksen) of producties (foto shoots en social videos)," zegt Bert Marievoet van Native Nation. "Caren heeft met haar ervaring bij Otentic als global brand manager een sterke voeling met de verwevenheid tussen offline en social media en was daarom de geknipte persoon om de uitvoering van onze projecten in goede banen te leiden."
Janne Lauwers is de creative executive van Native Nation, omdat het bureau niet enkel content door influencers laat posten, maar daarnaast steeds meer zelf content maakt voor merken (Instagram & Snapchat stories voor merkkanalen). Bert Marievoet: "Zij heeft zelf ook +10K volgers op Instagram en weet met andere woorden als geen ander waarom welke content werkt voor social media-gebruikers."
Christine Smeyers ten slotte is bij Native Nation gestart als creative copywriter en projectmanager. Zij zal naast de uitvoering van lopende campagens voor klanten ook de eindredactie doen voor alle content die het bureau en de contentcreators maken voor de verschillende social media-platformen. Zij werkte voorheen als editor bij Imagicasa en Hairmana en zal ook de drijvende kracht zijn achter alle content met Native Nation-signatuur.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]