Drie op een rij: Ogilvy verdient alweer zijn strepen in WARC Creative 100

Het World Advertising Research Center (WARC) heeft Ogilvy voor het derde opeenvolgende jaar heeft uitgeroepen tot het meest creatieve bureaunetwerk ter wereld. WARC maakte eerder deze week de resultaten bekend van de jaarlijkse Creative 100-ranglijst van de meest creatieve bureaus, netwerken en campagnes ter wereld. De WARC Creative 100 is een referentie voor creatief succes, gebaseerd op de resultaten van de meest prestigieuze wereldwijde en regionale wedstrijden.
Ogilvy's netwerk had tien van de top 100 meest bekroonde campagnes van het jaar, waaronder "Reverse Selfie" voor Dove en "Morning After Island" voor Grupo EstratégicoPAE. Bovendien stonden de bureaus Ogilvy London, DAVID Madrid, Ogilvy Mumbai, Ogilvy Bangkok en DAVID São Paulo in de top 50 van individuele bureaus.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






