Drie vragen aan... Antonine Seynaeve (APOY 2007)

Awards / Marketing / Media / News / People

antonine-seynaeve

Antonine Seynaeve (2007)


Wat is het advies van Antonine Seynaeve voor jonge marketeers? De Advertiser Personality of the Year award – een initiatief van de UBA en PUB – bekroont elk jaar een adverteerder die als rolmodel kan dienen vanwege zijn/haar professionaliteit, durf en bijdrage tot het reclamevak. We doen graag een warme oproep aan u om de longlist samen te stellen. Welke adverteerder hoort volgens u op die lijst te staan? Wie overtuigt door zijn of haar verwezenlijkingen, engagement, visie, passie en zin voor vernieuwing?
Ga naar de website www.apoy.be, nomineer voor 10 oktober uw favoriete kandidaat of kandidaten en licht kort toe waarom hij/zij eruit springt. Op basis van deze longlist bepaalt de jury wie de prestigieuze Advertiser Personality of the Year verdient. Inspiratie nodig? PUB laat graag oud-winnaars van de APOY aan het woord.
Drie vragen aan… Antonine Seynaeve, APOY 2007
Identiteitskaart APOY :
- Antonine Seynaeve
- verkozen tot APOY in 2007
- toen Head of Marketing bij Deutsche Bank
- nu extern consultant Communicatie, Marketing en Sales
Waarom bent u verkozen tot APOY ?
Voor de rebranding, de herpositionering en de merkidentiteit van Deutsche Bank en succesvolle productlanceringen. De zwart witte en pertinente tone of voice maar vooral de klantegerichte campagnes waren toen zeer innoverend in de banksector. Alle communicatie kanalen zijn in een zeer snel tempo aangepast geweest en er was een duidelijke coherentie. Het was ook een succes bij de bank zelf dankzij een interne campagne.  Klantgerichtheid was het motto bij alle medewerkers van de bank. Dit is ook mogelijk geweest dankzij de fijne samenwerking tussen de Deutsche Bank Marcom team en Mortierbrigade.
Wat veranderde er voor u na uw verkiezing ?
Deze prijs was een mooie erkenning van de markt en voor het hard werken! En het was ook goed voor mijn CV 🙂
Wat is uw beste advies voor jonge marketeers ?
In onze snel veranderende wereld moet je authentiek zijn, een beroep doen op je hart, je intuïtie en je reflectie. Met ondernemersgeest, vastberadenheid en nieuwsgierigheid geraakt je veel verder!