Driehoeksverhouding voor Kersel, B19 en Auxipress

partenariat

Communication / News

raul-petri-203248 triangle unsplashKersel zal mee de ontwikkeling van het merk B19 en zijn franchisenemers ontwikkelen. B19, een prestigieuze business club voor bedrijfsleiders en managers, organiseert conferenties met vooraanstaande persoonlijkheden en biedt leden de mogelijkheid om hun professionele en persoonlijke netwerk uit te bouwen. John Bogaerts, oprichter van B19: “Vandaag hebben we 6 clubs in België en nog enkele toekomstige projecten en hebben we het model van de business club gewijzigd. Dit werd door de markt erkend met de titel van Best Business Club tijdens Lobby Award. Kersel zal ons helpen om het merk B19 beter te positioneren en om onze franchisenemers te ondersteunen bij hun ontwikkeling.
kersel B19 auxipress
Stephan Salberter, oprichter van Kersel: “B19 is een fysiek en digitaal ecosysteem met een sterk groeipotentieel. Ondernemers hebben het begrepen: without network, no work. Het begeleiden van het merk en de franchisenemers bij hun ontwikkeling is een mooie uitdaging”. Het eerste resultaat van deze samenwerking: Auxipress bundelt zijn krachten met B19 om de onderwerpen van bepaalde conferenties in te leiden op basis van zijn media- en data-expertise. De conferentie van 22 januari met Sophie Wilmès bij de B19 in Waver zal ingeleid worden door PhD. Grégory Piet, de data-expert van Auxipress. Tegelijkertijd zal Auxipress de leden van B19 en zijn klanten uitnodigen voor een reeks marcom-gerichte netwerkconferenties onder leiding van Stéphan Salberter. De twee marketeers van het jaar - David Favest (STIB/MIVB) en Guy Helewaut (Colruyt) - hebben hun aanwezigheid alvast bevestigd. “De jonge en dynamische geest van B19 sluit perfect aan bij de nieuwe strategie van Auxipress. Omdat de digitale evolutie de codes van de conventionele communicatie heeft getransformeerd, lijkt het ons van essentieel belang om onze expertise, die tot nu toe voorbehouden was voor een publiek van insiders, met een breder publiek te delen,” preciseert Tiffany Foucart, sales and marketing director van Auxipress.