België keert met drie Clio Awards terug uit New York. Daarnaast is ons land één keer genomineerd. Opvallend is dat de vier Belgische bureaus telkens Public Service als Entry Type kozen.
These Days / Wunderman raapt met Coins of Hope als enige Belgische bureau zilver, en wel in de categorie 'Direct Marketing' - met brand design als medium. Opdrachtgever Child Focus deelt mee in de eer.
Publicis Brussels maakte daarnaast twee keer gebruik van het medium film. Dat levert het Brusselse bureau twee keer brons op voor Reporters Zonder Grenzen: voor de audiocartoons (Kanar etc.) in 'Short form (between one [1] minute and five [5] minutes) en voor Singing Dictators in de categorie 'Commercials (between thirty [30] seconds and sixty [60] seconds).
Tot slot was Air - partner of McCann - met Call Brussels genomineerd in de categorie 'Microsite'. Daarvoor schakelde het bureau digitaal en mobiel in als media.
Nieuwsgierig naar het volledige palmares van de Clio Awards 2016? Hier vindt u alle winnaars en genomineerden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]