België keert met drie Clio Awards terug uit New York. Daarnaast is ons land één keer genomineerd. Opvallend is dat de vier Belgische bureaus telkens Public Service als Entry Type kozen.
These Days / Wunderman raapt met Coins of Hope als enige Belgische bureau zilver, en wel in de categorie 'Direct Marketing' - met brand design als medium. Opdrachtgever Child Focus deelt mee in de eer.
Publicis Brussels maakte daarnaast twee keer gebruik van het medium film. Dat levert het Brusselse bureau twee keer brons op voor Reporters Zonder Grenzen: voor de audiocartoons (Kanar etc.) in 'Short form (between one [1] minute and five [5] minutes) en voor Singing Dictators in de categorie 'Commercials (between thirty [30] seconds and sixty [60] seconds).
Tot slot was Air - partner of McCann - met Call Brussels genomineerd in de categorie 'Microsite'. Daarvoor schakelde het bureau digitaal en mobiel in als media.
Nieuwsgierig naar het volledige palmares van de Clio Awards 2016? Hier vindt u alle winnaars en genomineerden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]