Carré Associates pakt uit met drie nieuwe creaties. Het bureau presenteert eerst en vooral een radiospot voor Delinnov Challenge. Daarmee daagt Delitraiteur de Belgen uit een nieuwe dienst of product uit te vinden die consumenten aanzet om verstandiger te eten. De spot is te horen op Pure FM.
Daarnaast introduceert Carré Associates The Gourmets' Magazine voor. Dat nieuwe magazine wordt sinds 11 maart bij Rob verspreid. Het moet onder meer de doelgroep verjongen. Daarbij zet het in op de unieke positionering van het merk, dat meer dan ooit jongeren en foodies wil bereiken.
Tot slot heeft Carré Associates de winkel van Bi'Ok in het Waals-Brabantse Thorembais opgefrist. Eerder vernieuwde het ook al het merk en de huisstijl van het biomerk. De nieuwe winkelstijl stemt daar nu mee overeen. Bi'OK wil al zijn winkels tegen eind dit jaar in dezelfde stijl inrichten.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]