Carré Associates pakt uit met drie nieuwe creaties. Het bureau presenteert eerst en vooral een radiospot voor Delinnov Challenge. Daarmee daagt Delitraiteur de Belgen uit een nieuwe dienst of product uit te vinden die consumenten aanzet om verstandiger te eten. De spot is te horen op Pure FM.
Daarnaast introduceert Carré Associates The Gourmets' Magazine voor. Dat nieuwe magazine wordt sinds 11 maart bij Rob verspreid. Het moet onder meer de doelgroep verjongen. Daarbij zet het in op de unieke positionering van het merk, dat meer dan ooit jongeren en foodies wil bereiken.
Tot slot heeft Carré Associates de winkel van Bi'Ok in het Waals-Brabantse Thorembais opgefrist. Eerder vernieuwde het ook al het merk en de huisstijl van het biomerk. De nieuwe winkelstijl stemt daar nu mee overeen. Bi'OK wil al zijn winkels tegen eind dit jaar in dezelfde stijl inrichten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]