Driemaal is scheepsrecht voor Carré Associates

Carré Associates pakt uit met drie nieuwe creaties. Het bureau presenteert eerst en vooral een radiospot voor Delinnov Challenge. Daarmee daagt Delitraiteur de Belgen uit een nieuwe dienst of product uit te vinden die consumenten aanzet om verstandiger te eten. De spot is te horen op Pure FM.
Daarnaast introduceert Carré Associates The Gourmets' Magazine voor. Dat nieuwe magazine wordt sinds 11 maart bij Rob verspreid. Het moet onder meer de doelgroep verjongen. Daarbij zet het in op de unieke positionering van het merk, dat meer dan ooit jongeren en foodies wil bereiken.
Tot slot heeft Carré Associates de winkel van Bi'Ok in het Waals-Brabantse Thorembais opgefrist. Eerder vernieuwde het ook al het merk en de huisstijl van het biomerk. De nieuwe winkelstijl stemt daar nu mee overeen. Bi'OK wil al zijn winkels tegen eind dit jaar in dezelfde stijl inrichten.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]