Drievoudig nieuw creatief talent aan boord bij Publicis Groupe

News / People

Publicis Groupe België mag drie nieuwe creatieve talenten verwelkomen. Het creatief duo Louise Cornet en Loup Delpierre, die al bijna 10 jaar de krachten bundelen en ervaring hebben bij verschillende bureaus waaronder Publicis, Air en BBDO, versterken het creatieve team. Daarnaast verwelkomt het bureau Najate El Achari als art director. Ook zij werkte in het verleden al bij Publicis, dus voor alle drie de creatives is het in zekere zin thuiskomen.

Louise Cornet en Loup Delpierre hebben verschillende impactvolle campagnes op hun palmares voor grote merken zoals de Nationale Loterij, NMBS, Ethias, Douwe Egberts en Jupiler. Ze zijn vooral trots op hun grote campagnes voor Jupiler en de virale tv-spot voor Douwe Egberts. Over hun overstap naar Publicis Groupe België zeggen ze het volgende: “We zijn enorm enthousiast om bij zo'n getalenteerd en divers team te horen en kijken ernaar uit om samen hoogwaardig creatief werk te realiseren.”

Najate El Achari begon haar reclamecarrière in 2012 bij Publicis Brussel. Na vijf jaar ging ze als freelancer aan de slag en werkte ze met verschillende Belgische bureaus samen (Duval Guillaume, BBDO, DDB, Boondoggle, Famous en Ogilvy) aan tal van campagnes. In 2018 verwezenlijkte ze haar droom om als senior creative bij Ogilvy in New York haar carrière verder te zetten. Eind 2020 keerde ze door Covid terug naar Brussel en nam ze de tijd om na te denken over haar toekomst. Die toekomst leidt haar terug naar Publicis Brussel, haar eerste thuis.

Eduardo Marques, chief creative officer bij Publicis Groupe België en Nederland, is heel blij met deze injectie van nieuw talent: “Het verwelkomen van deze drie geweldige talenten sluit aan bij onze missie om onze creatieve slagkracht in 2024 verder te vergroten en de lat nog hoger te leggen. Onze klanten kunnen rekenen op een van de meest diverse en getalenteerde creatieve teams van België.”