Drievoudige versterking voor deBottomLine

News / People

Met alle nieuwe projecten en klanten is het team van deBottomLine aan uitbreiding toe. Niet met één nieuw gezicht, maar met drie.

DeBottomLine verwelkomt een eerste caring son in haar team vol daughters. Na één week al gekend als “de Schmon” stapt Simon Philtjens mee als projectmanager in het bedrijf van ‘founding parents’ Veerle Dauwe en Steven Van Dingenen. De 24–jarige heeft al een jaar ervaring opgebouwd als account executive bij Onlyhumans, waar hij mocht starten na zijn opleiding Bedrijfsmanagement – Marketing én zijn banaba Advanced Business Management. Deze ervaring en kennis past hij toe op zijn klanten, waaronder MG, Isuzu, Suzuki en KGM.

De tweede nieuwkomer heet Elisabeth Vanroye en maakt ook deel uit van het 'caring team', waar zij haar ervaring en expertise zal inzetten. Vanroye, die sinds 2015 een carrière heeft opgebouwd bij Wunderman Thompson, brengt nu haar vaardigheden en kennis naar deBottomLine. De keuze voor deBottomLine werd gedreven door de bedrijfscultuur die sterk resoneerde met haar eigen waarden. Ze benadrukt: "Het was de transparante en open communicatie, het wederzijdse vertrouwen en respect tussen collega's en de gedeelde focus op resultaatgedreven communicatie die me echt aanspraken."

DeBottomLine verwelkomt als derde nieuwkomer Laura Geudens, ondertussen beter bekend als LauraG. De 26-jarige heeft er al een heus parcours opzitten. In twee kleinere social media agencies hielp ze reeds met de opstart van het bedrijf en de meeste klanten. Vier jaar lang scherpte ze daar haar skills als projectmanager, social mediamanager en copywriter verder aan, na een opleiding Journalistiek én banaba Public Relations.