DS Automobiles lanceert een nieuwe campagne gewijd aan de kunst van het reizen, in samenwerking met Publicis Groupe Belgium en Portland, de Belgische dreampopband opgericht door Jente Pironet.
Het nieuwe album "Departures" is een ware ode aan reizen en de wereld veroveren. Departures combineert een beklijvende vocale harmonie met pakkende melodieën om luisteraars tot diep in hun eigen ziel mee te nemen. Met zijn poëtische teksten en zorgvuldig opgebouwde composities maakt Portland oprechte, emotionele muziek die het publiek vergezelt op zijn reis doorheen het leven.
DS en Portland sloegen de handen in elkaar om samen te zorgen voor inspiratie en een uniek karakter voor elke reis: "De expertise van DS in verfijning creëert een perfecte harmonie tussen de melodieën van Portland en de alledaagse ervaring, waardoor de ideale geluidsomgeving ontstaat om ten volle te genieten van de unieke ervaring die DS biedt."
Publicis Groupe Belgium vulde deze poëtische samenwerking aan met zijn strategische knowhow en een sociale mediacampagne. Via een reeks van posts, verhalen en filmpjes over de avonturen van Portland – van het optreden in de AB tot het DS Store Concert in Leuven van 8 juni – nodigt de campagne het publiek en de leden van het Only You Privilege-programma uit om "onvergetelijke muzikale en zintuiglijke momenten" te beleven.
Credits
Client: Stellantis/DS Automobiles: Jessy Job, Aude Raffi, Gautier Oliveros
Business Lead: Fréderic Sodermans
Account Manager: Thomas Van Doren
Social Project Manager: Chiara Maltese
Content Lead: Joyce Poelmans
Experience Lead: Maarten Van Herck
Head of Art: Guilherme Nunes
Content Manager: Katoo Derks
Content Creatives: Louise Vankueken, Benoit Germeau
Content & Motion Designer: Benoit Germeau
Media Consultant: Yasmina Hamze Senno
Paid Social Expert: Céline Denoiseux