Looza kan bogen op een rijk verleden en heeft een zeer hoge naamsbekendheid. Hoewel Looza sterk vertegenwoordigd is in de horeca, vond Pepsico het tijd om het merk een verdere invulling te geven.
Duval Branding heeft zich in de geschiedenis van het merk ingewerkt en vond dat het iconische logo dat Looza gebruikte tussen 1947 en 1999 een krachtig vertrekpunt was om het merk een hernieuwde dynamiek te geven.
Naast de gewone Looza, verkrijgbaar in 21 smaken, en Looza Ace, het multivitaminenfruitsap, komt Pepsico nu ook met een Looza Smash, een sprankelende limonade met de Looza-twist. Met een nieuwe identiteit, een nieuwe baseline “Live Juicy” en een vernieuwd communicatiespectrum wil Looza op deze manier terug zijn iconische plaats opeisen in de horeca en de retail.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]