Looza kan bogen op een rijk verleden en heeft een zeer hoge naamsbekendheid. Hoewel Looza sterk vertegenwoordigd is in de horeca, vond Pepsico het tijd om het merk een verdere invulling te geven.
Duval Branding heeft zich in de geschiedenis van het merk ingewerkt en vond dat het iconische logo dat Looza gebruikte tussen 1947 en 1999 een krachtig vertrekpunt was om het merk een hernieuwde dynamiek te geven.
Naast de gewone Looza, verkrijgbaar in 21 smaken, en Looza Ace, het multivitaminenfruitsap, komt Pepsico nu ook met een Looza Smash, een sprankelende limonade met de Looza-twist. Met een nieuwe identiteit, een nieuwe baseline “Live Juicy” en een vernieuwd communicatiespectrum wil Looza op deze manier terug zijn iconische plaats opeisen in de horeca en de retail.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]