Duval Guillaume krijgt nieuwe organen in NY

De radiocampagne die Duval Guillaume ontwikkelde voor Re-Born is uitgeroepen tot finalist in de categorie 'non-profit awareness' van The One Show Creative Week, die plaatsvindt van 9 tot 13 mei in New York. Re-Born to be Alive vzw staat in voor de promotie van orgaandonatie en transplantatie. Met hun campagnes willen ze orgaandonatie bekender en bespreekbaarder maken. Het ultieme doel van de organisatie is om nieuwe kansen te geven.
Duval Guillaume ontwikkelde een radio campagne om mensen bewust te maken van orgaandonatie, en hen aan te zetten om zich te registreren als orgaandonor op www.reborntobealive.be. De campagne focust op het feit dat leven kan doorgegeven worden, en dat iemand’s dood niet zozeer zinloos is. De radiocampagne 'Heartbeats' is het resultaat van een samenwerking tussen Duval Guillaume en Ray Gun, en zal worden uitgezonden op FM Brussels.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]