De radiocampagne die Duval Guillaume ontwikkelde voor Re-Born is uitgeroepen tot finalist in de categorie 'non-profit awareness' van The One Show Creative Week, die plaatsvindt van 9 tot 13 mei in New York. Re-Born to be Alive vzw staat in voor de promotie van orgaandonatie en transplantatie. Met hun campagnes willen ze orgaandonatie bekender en bespreekbaarder maken. Het ultieme doel van de organisatie is om nieuwe kansen te geven.
Duval Guillaume ontwikkelde een radio campagne om mensen bewust te maken van orgaandonatie, en hen aan te zetten om zich te registreren als orgaandonor op www.reborntobealive.be. De campagne focust op het feit dat leven kan doorgegeven worden, en dat iemand’s dood niet zozeer zinloos is. De radiocampagne 'Heartbeats' is het resultaat van een samenwerking tussen Duval Guillaume en Ray Gun, en zal worden uitgezonden op FM Brussels.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]