De radiocampagne die Duval Guillaume ontwikkelde voor Re-Born is uitgeroepen tot finalist in de categorie 'non-profit awareness' van The One Show Creative Week, die plaatsvindt van 9 tot 13 mei in New York. Re-Born to be Alive vzw staat in voor de promotie van orgaandonatie en transplantatie. Met hun campagnes willen ze orgaandonatie bekender en bespreekbaarder maken. Het ultieme doel van de organisatie is om nieuwe kansen te geven.
Duval Guillaume ontwikkelde een radio campagne om mensen bewust te maken van orgaandonatie, en hen aan te zetten om zich te registreren als orgaandonor op www.reborntobealive.be. De campagne focust op het feit dat leven kan doorgegeven worden, en dat iemand’s dood niet zozeer zinloos is. De radiocampagne 'Heartbeats' is het resultaat van een samenwerking tussen Duval Guillaume en Ray Gun, en zal worden uitgezonden op FM Brussels.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]