Duval Guilllaume en Initiative gaan studeren

Budgets / News

Uantwerpen
Duval Guillaume gaat drie jaar lang de volledige communicatie van de Universiteit Antwerpen bepalen, samen met het mediabureau Initiative. De opdracht zal erin bestaan om nieuwe inhoud te geven aan de campagnelijn 'Bepaal mee de Toekomst' - een lijn die nog werd bedacht door uittredend bureau LDV United. De Universiteit van Antwerpen is de jongste universiteit van België en daardoor iets minder populair dan de gevestigde waarden als de KU Leuven en de Universiteit van Gent, die lang bestaan. Het is nu aan Duval Guillaume om de vele voordelen van studeren aan de Universiteit Antwerpen extra aantrekkelijk te maken door middel van frisse, originele campagnes, zodat jongeren steevast voor UAntwerpen gaan kiezen. Het feit dat het reclamebureau ook de Stad Antwerpen tot zijn klanten kan rekenen, én dat het bureau ook nog eens gevestigd is in Antwerpen, is natuurlijk een enorm voordeel. Een eerste campagne wordt verwacht aan het einde van het jaar.