Duval Union mikt op Customer Centricity

In een nieuwe masterclass focussen Carole Lamarque en Duval Union Academy op Customer Centricity. De meeste bedrijven zijn ongelofelijk onderlegd in Product Centricity en leggen hierdoor minder de focus op de customer. Nochtans is België een ideale markt om zich meer te focussen op Customer Centricity, aangezien er relatief weinig bedrijven producten “maken”. Deze Customer Centricity Masterclass is een nieuw aanbod op de leermarkt aangezien de aanpak van Customer Centricity zelden werd vertaald in een stappenplan, te gebruiken methodologieën, een framework en het bestuderen van cases. Voor wie? CMO’s, Senior Segment Managers, Digital Marketing Directors, Communication Managers, Business Development Managers, Sales & Marketing Directors, Social Media Managers, Business Unit Managers, PR Managers… Waar en wanneer? 19 december, Ankerrui 9, 2000 Antwerpen. Inschrijven? Hier!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]