Duval Union mikt op Customer Centricity
In een nieuwe masterclass focussen Carole Lamarque en Duval Union Academy op Customer Centricity. De meeste bedrijven zijn ongelofelijk onderlegd in Product Centricity en leggen hierdoor minder de focus op de customer. Nochtans is België een ideale markt om zich meer te focussen op Customer Centricity, aangezien er relatief weinig bedrijven producten “maken”. Deze Customer Centricity Masterclass is een nieuw aanbod op de leermarkt aangezien de aanpak van Customer Centricity zelden werd vertaald in een stappenplan, te gebruiken methodologieën, een framework en het bestuderen van cases. Voor wie? CMO’s, Senior Segment Managers, Digital Marketing Directors, Communication Managers, Business Development Managers, Sales & Marketing Directors, Social Media Managers, Business Unit Managers, PR Managers… Waar en wanneer? 19 december, Ankerrui 9, 2000 Antwerpen. Inschrijven? Hier!
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]